Wednesday, July 18, 2012

"Nama Saya Syahir"

Assalamualaikum :)

Bismillah wal hamdulillah.

Exam ended today! -_____-

Setelah dua bulan berperang macam-macam, dengan buku, dengan perasaan (malas rajin up down), dengan kengkadang homesick dan bermacam-macamlah >.<

Alhamdulillah, akhirnya hari ini tamatlah exam..

maka berdebar pula menunggu natijahnya..Apapun, saya berdoa moga Allah kurniakan yang terbaik.

Berjaya atau tidak, semoga keputusan itu membawa kita terus dekat dengan pencipta.

Allah Maha Tahu.

******************************************************

okeh, saya sebenarnya nak update pasal a lil mujahid junior, anak pak sedare saya ni

masa baby ni takde nama, saya panggil, syahid's jr je =))


Alhamdulillah, saya lahir pada 30 June 2012, 9.30pm waktu Malaysia :)




* pics credit tu adik cikja

Kadang-kadang dah jadi macam doc peribadi paksedare la pulak 

Selalu dia update pasal cikja

Time cikja dah sakit, admit kad wad, ade problem sket dengan kesihatan dan macam-macamlah

Nak cari nama baby pn berape kali dia tanya (yang ni saya suka dan terharu) hehe

tapi sebanyak-banyak senarai nama pilihan saya bagi, takde pun yang dia terima yang dekat2 adalah

aishh

Mula-mula dari syamil jadilah syahir (sebab dah ramai sedare nama 'meer')


Alhamdulillah, so nama saya adalah Wan Muhammad Syahir bin Wan Mohd Nasir.

Semoga membesar menjadi anak yang soleh ye Syahir.

Allahumma Faqqihu Fiddin wa 'Alimna Ta'wil.

Ameen. <3

*gambar baby yang latest takde sebab pok nasir malas upload gambor T_T

No comments: