Tuesday, August 28, 2012

Assalamualaikum..

Bismillah wal hamdulillah :)

Dah lama saya tak menulis semenjak masuk bulan Ramadan dan setelah sekembalinya saya ke Malaysia. (yelah saya bukan penulis blog yang tegar) 
walaupun kadang-kadang banyak je perkara suka-duka yang ingin dicoretkan.
esp kisah ragam-ragam budak-budak beraya yang sangat comel.
insyaAllah ada masa dan kesempatan akan saya coretkan kenangan itu.

tapi mood menulis belum datang *_*

btw, sempena Syawal ini saya ingin menucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua muslimin muslimat :)

semoga Allah terus memberi kekuatan untuk terus melakukan kerja-kerja dakwah, walau di mana berada. Keadaan sekarang agak sukar untuk bergerak apabila pulang ke rumah kerana tiada pengangkutan @ kalau ada pengangkutan takde lesen memandu. *sigh*

So, kene lah rajin-rajinkan diri cari alternatif lain, jangan mencari alasan! ^^


No comments: