Thursday, November 6, 2014

2nd Mujahid..

Assalamualaikum w.b.t....

Alhamdulillahhh blog ummi masih boleh di "on" kan hehe

Ya Allah lama sangat rupanya ummi tak meneruskan hobi berblogging ummi ni..baca2 blog macam dulu pun dah jarang..rasanya banyak sangat dulu dalam kepala nak coret kenangan manis pahit kat blog supaya suatu hari nanti boleh dibaca, dikenang masa tua2, untuk anak cucu...hehe..tengoklah ummi akan try curi2 masa untuk berblog semula insyaAllahhhhh

sejak blog tak berupdate ummi dah punya dua mujahid rupanya hihi Alhamdulillah ^___^

Muhammad Nasih Ulwan bin Mohammad Rafiq lahir pada 28 Julai 2013, 19 Ramadan 1435H, pada pukul 4.30pagi di Mustashfa Takhassus Misr, Mansurah, Mesir....abang nasih lahir musim summer...

nanti ummi cari semula gambar abg nasih masa kecik2 ye.. hihi


Muhammad Faheem bin Mohammad Rafiq lahir pada 26 Oktober 2014, 3 Muharam 1436H, pada pukul 10.45malam dekat klinik Dr Elmas, Mansurah, Mesir....adik lahir dah overdue dua minggu hihi suka benor duduk dalam perut ummi...







Anak-anak ummi suka due time ummi dekat exam hihi....nak buat cemane hee..apepun Alhamdulillah semoga membesar menjadi anak yang soleh lagi musleh ye..ameen

Jadi soleh macam abi :)

sehari sebeum adik lahir.. ummi jalan2 lagi ikut abi hihi

Ok bye bye...ada masa ummi sambung lagi..ummi nak sambung studi..doakan ummi berjaya jadi doc cemerlang! insyaAllah :)

No comments: